درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 04:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28442صفحه نخست » دوشنبه، 9 اسفند 1395 - 11:07
از بهینه ساز موتور جست و جو استفاده کنید
اگر در فضای آنلاین فعالیت داشته باشید یا به موضوعات مرتبط با آن علاقه مند باشید، مشابه چنین جملاتی را زیاد شنیده اید.( Seo (search engine optimize به معنای بهینه ساز موتور جست و جو است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اگر در فضای آنلاین فعالیت داشته باشید یا به موضوعات مرتبط با آن علاقه مند باشید، مشابه چنین جملاتی را زیاد شنیده اید.( Seo  (search engine optimize به معنای بهینه ساز موتور جست و جو است. شما باید روی سئو سرمایه گذاری کنید. درواقع شما دیده نمی شوید اگر در صفحه اول گوگل نباشید و در صورت عدم انجام این کار، حضور شما در فضای آنلاین بیهوده خواهد بود.

در تعریف آن می توان گفت که سئو، مجموعه ای از استراتژی ها، تاکتیک ها و تکنیک هاست که با هدف افزایش تعداد بازدیدکنندگان یک سایت از طریق کسب موقعیت بهتر در فهرست نتایج موتورهای جست وجو، انجام می شود.

واقعیت این است که کاربران کمی وجود دارند که در جست و جوهای خود صفحات سه به بعد را بررسی کنند، به همین خاطر سئو برای صاحبان سایت ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. سئو  (بهینه سازی موتور جست وجو) به معنای فریب یا دستکاری موتور های جست وجو با روش های غیراخلاقی نیست.

آنها برای کمک کردن به بهبود رویت و ارتباط وب سایت ها در نتایج جست وجوی طبیعی با هدف رسیدن به رتبه بندی بالا ایجاد شده اند. الگوریتم رتبه بندی گوگل دارای بیش از 200 معیار جهت رتبه بندی یک سایت است. از این رو مهندسان سئو  باید مهم ترین این معیار ها را جهت پیاده سازی موفق سئو بدانند. مزیت های این امر را می توان در موارد زیر خلاصه کرد.

در بازدید وب سایت تأثیر بسزایی دارد.

باعث ایجاد برند می شود.

باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.

باعث می شود وب سایت در صفحه نتایج موتور جست وجو از رتبه بهتری برخوردار باشد.

باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.

- بهترین ابزار برای تبلیغات است.

ایده

نیک کارپنتر  (رئیس آکسفورد جدید رسانه ای) ایده ای را مطرح کرد که باعث شد سایت ها بتوانند به شکلی کارآمد تر عمل کنند. درواقع او برای سایت خود این گونه عمل کرد که کلمات پرکاربرد را شناسایی می کرد و به مطالب سایت خود پیوند می داد. این کار باعث می شد افراد با جست و جوی هرکلمه ای، این سایت  را جزو گزینه های موجود خود بیابند. این امر تحت عنوان کپی برداری از کلمات پرکاربرد یاد می شود که امروزه توسط بسیاری از سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ویجت  یا همان برنامک، برنامه های کوچکی هستند که روی صفحه  اصلی تلفن همراه یا تبلت شما جای می گیرند و هر زمان که دستگاه خود را روشن می کنید یا وارد صفحه اصلی می شوید، فعال بوده و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهند.

ویجت ها همیشه فعالند و بدون نیاز به بازکردن آنها می توانید اطلاعاتی را از آن ویجت دریافت کنید، اما گاهی اوقات انتخاب ویجت می تواند اطلاعات بیشتری را نیز در اختیار شما قرار دهد. به عنوان مثال ویجت نمایش وضع آب و هوا در حالت معمول می تواند دمای هوا را روی صفحه اصلی برای شما به نمایش درآورد اما با فشار روی این ویجت و درخواست اطلاعات بیشتر می توانید به اطلاعاتی همچون پیش بینی وضع آب و هوا در هفت روز آینده نیز دسترسی داشته باشید.درواقع اگر می خواهید تعداد بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش دهید یکی از مواردی که می تواند کمک شایانی به شما کند همین مورد است.

برای مثال اگر شما در زمینه فروش لوازم خانگی فعالیت می کنید با استفاده از ویجت می توانید مهم ترین اخبار را منتقل سازید و افراد تنها با یک کلیک می توانند وارد سایت شما شده و اطلاعات کامل تر و بیشتری دریافت کنند. در حال حاضر که اکثر افراد از تلفن های هوشمند استفاده می کنند این امر گزینه ای مناسب برای بیشتر دیده شدن است.

آنچه در عمل باید انجام دهید

- شما نیاز به شناسایی و به کار بردن کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود دارید. با این کار و تگ مناسب می توانید تعداد افراد بیشتری را به سمت سایت خود هدایت کنید.

- تکرار کلمات کلیدی باید به نحوی باشد که عقلانی و مرتبط به نظر برسد. برخی از سایت ها از کلمات پرکاربرد غیر اخلاقی برای افزایش بازدیدکنندگان خود استفاده می کنند که این کپی برداری ممکن است منجر به شکایت افراد شود. درواقع مهم این است که مطالب شما دیده شود با این حال نباید به هر قیمتی در تلاش برای گسترش هرچه بیشتر آن باشید. این گونه اقدامات می تواند وجهه شرکت شما را خدشه دار ساخته و نتیجه عکس دهد.

- در دنیای امروزی وب، SEO جزو موارد اجتناب ناپذیر در وب سایت هاست. پس اگر صاحب وب سایت یا وبلاگ یا صفحه ای در اینترنت هستید و قصد دارید بهتر دیده و خوانده شوید، لازم است  نسبت به آن توجه لازم را داشته باشید.

-برای هر صفحه از وب سایت یک عنوان منحصربه فرد انتخاب کنید. هر کدام از صفحه های وب سایت  باید دارای عنوان خاص خود باشد. این کار به موتورهای جست وجو کمک می کند صفحه های مختلف سایت را از یکدیگر متمایز کنند. از انتخاب یک تگ عنوان برای کل صفحات سایت یا گروهی از صفحات اجتناب کنید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد